Strona główna
FAQ
WebTrustWebTrust for Extended ValidationWebTrust for Certification Authorities

Newsletter
Dopisz się do listy osób regularnie otrzymujących informacje o nowościach oraz aktualnych akcjach promocyjnych.>> więcej
 
Strona główna  Obsługa certyfikatów  Unieważnienie certyfikatu

Unieważnienie certyfikatu

Certyfikat musi być unieważniony jeżeli:

  • są uzasadnione podejrzenia o kradzieży klucza prywatnego,
  • znaleziono pomyłki bądź błędy w certyfikacie,
  • nastąpiła zmiana informacji zawartych w certyfikacie,
  • dochodzi do rezygnacji z usług świadczonych przez CERTUM PCC.

Unieważnienie certyfikatu można dokonać w dowolnej chwili. Prośba może pochodzić tak od osoby, która zleciła jego wystawienie jak i od podmiotu, który za niego zapłacił. Należy pamiętać, że unieważnienie certyfikatu nie jest tożsame ze zwrotem kosztów.

Jak to zrobić?

  • za pośrednictwem konta klienta w systemie CERTUM: zaloguj się
  • wysyłając pod adres revoke@certum.pl podpisaną przy wykorzystaniu danego certyfikatu wiadomość e-mail, z dopiskiem w tytule: Revoke;
  • wysyłając pocztą poleconą oficjalne pismo z prośbą unieważnienie, podpisane przez susbskrybenta lub upoważnioną osobę (zwierzchnika lub osobę wskazaną w umowie).
do góry ^